Winkelwagen

Geen artikelen € 0,00

Veilig betalen!

Contact

Wij hechten veel waarde aan een goede bereikbaarheid. Zweedsefakkelonline.nl beschikt daarom over haar eigen klantenservice waar u terecht kunt met al uw vragen. Onze medewerkers staan u graag persoonlijk te woord.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 013-545 19 66 of per e-mail via het onderstaande contactformulier.

Contactformulier


* Verplichte velden

Algemene gegevens
Brave International B.V.
Bezoekadres : Heraclesstraat 2-01
  5048 CG Tilburg
  Nederland
  Routebeschrijving   
   

Kamer van Koophandel  :  51237296
BTW  :  NL8231.64.974 B01
IBAN  :  NL39RABO0157569160 / BIC: RABONL2U

Openingstijden Klantenservice
Maandag   9.00  - 17.00
Dinsdag   9.00  - 17.00
Woensdag   9.00  - 17.00
Donderdag   9.00  - 17.00
Vrijdag   9.00  - 17.00
Zaterdag  10.00 - 16.00
Zondag   Gesloten


Bekijk hier de openingstijden tijdens de feestdagen


Per telefoon

Zweedsefakkelonline.nl beschikt over haar eigen
klantenservice waar u terecht kunt met al uw vragen. Tijdens onze openingstijden staan wij u persoonlijk te woord.

Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar op
telefoonnummer: 013-545 19 66  

Per e-mail

Voor vragen of opmerkingen kunt u 24 uur per dag mailen naar: info@zweedsefakkelonline.nl

Binnen een dag ontvangt u antwoord van ons. Ga direct naar het contactformulier

Showroom

Bij Zweedsefakkelonline.nl bent u van harte welkom om artikelen eerst vooraf in de showroom te komen bekijken. Ons adres is:

Heraclesstraat 2-01
5048 CG Tilburg
Nederland

Bekijk hier de openingstijden.

 

Per Post

Correspondeert u liever per post ? Zweedsefakkelonline.nl reageert zo snel mogelijk op uw brieven. Normaliter kunt u binnen enkele werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten. Ons postadres :

Zweedsefakkelonline.nl
Heraclesstraat 2-01
5048 CG Tilburg

Afhalen

U kunt uw bestelling ook afhalen, van maandag t/m
vrijdag van 9:30-17:30u.

LET OP: U dient hiervoor een afspraak te maken
met één van onze medewerkers. U ontvangt een
bevestiging per mail.

Klachten/suggesties

Hoewel Zweedsefakkelonline.nl ernaar streeft om het aantal klachten tot nul te beperken, willen we u vriendelijk verzoeken om uw probleem of klacht altijd aan ons kenbaar te maken.

We nemen iedere klacht serieus (mits schriftelijk
kenbaar gemaakt) en zullen dan ook direct na het
kenbaar maken van een klacht actie ondernemen.