Winkelwagen

Geen artikelen € 0,00

Veilig betalen!

Veel gestelde vragen

HEEFT U EEN VRAAG?

Bij Zweedsefakkelonline.nl krijgen we regelmatig vragen over betalen, verzenden en natuurlijk onze producten. Heeft u een vraag? Wellicht dat deze hieronder beantwoord wordt. Is dit niet het geval, neemt u dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder met uw vraag!

  1. Is bestellen bij
  2. Is bestellen bij Zweedsefakkelonline.nl veilig?
  3. Kan ik mijn bestelling zelf komen afhalen?
  4. Kunnen jullie aangeven wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
  5. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen terwijl de levertijd is verstreken. Wat nu?
  6. Wat zijn de verzendkosten?
  7. Leveren jullie ook aan bedrijven?
  8. Geven jullie korting wanneer ik besluit meerdere dezelfde artikelen af te nemen?
  9. Ik ben op zoek naar een bepaald artikel wat niet te vinden is in de webshop. Kunnen jullie dit artikel voor mij bestellen?
  10. Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?
  11. Hoe kan ik betalen?
  12. Hoe kan ik een geplaatste bestelling annuleren?
  13. Ik wil een artikel retourneren. Wat moet ik doen?
  14. Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Staat uw vraag er niet tussen? Neemt u dan contact met ons op per e-mail of telefoon.

IS BESTELLEN BIJ ZWEEDSEFAKKELONLINE.NL VEILIG?

Zweedsefakkelonline.nl gaat altijd zorgvuldig om met uw persoonlijke gegevens. Dit houdt in dat wij uw gegevens uitsluitend gebruiken voor de levering van uw bestelling, het checken van betalingen en promotionele doeleinden (zoals het versturen van de nieuwsbrief). Uw persoonlijke gegevens worden via een beveiligde server verwerkt, te herkennen aan ‘https’ in de adresbalk. Als lid van het Webshop Keurmerk zijn wij bovendien gehouden aan bepaalde regels die veilig en betrouwbaar online winkelen garanderen. Meer over veilig winkelen bij Zweedsefakkelonline.nl leest u hier.

 

KAN IK MIJN BESTELLING ZELF KOMEN OPHALEN?

Bij Zweedsefakkelonline.nl kunt u uw bestelling eventueel ook zelf komen ophalen. Dit kan van maandag tot en met zaterdag van 9.30u. tot 17.00u. Wij verzoeken u wel vriendelijk om vooraf even contact met ons op te nemen zodat wij het artikel voor u klaar kunnen zetten. U kunt bij de kassa aangeven of u uw bestelling wilt komen afhalen. Er worden dan géén verzendkosten in rekening gebracht.

 

KUNNEN JULLIE AANGEVEN WANNEER MIJN BESTELLING WORDT BEZORGD?

Vrijwel alle artikelen in onze winkel zijn voorradig en kunnen binnen 24 uur worden geleverd wanneer u op werkdagen vóór 17.00u. bestelt en betaalt met iDeal. Helaas kunnen wij u niet van tevoren zeggen tijdens welk dagdeel uw bestelling zal worden bezorgd. U kunt het verloop van het verzendtraject wel volgen met een zogenaamd Track&Trace-nummer. U krijgt dit nummer per e-mail toegezonden zodra uw bestelling is verzonden. Hier leest u meer over de bezorging.

 

IK HEB MIJN BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN TERWIJL DE LEVERTIJD IS VERSTREKEN. WAT NU?

U ontvangt uw bestelling doorgaans binnen 24 uur wanneer u op werkdagen vóór 17.00u. bestelt. Dit is een indicatie en géén fatale termijn. De werkelijke levertijd kan afwijken door onvoorziene omstandigheden tijdens het verzendtraject (het gaat hier met name om de afhandeling door DHL). Wanneer u na twee werkdagen uw bestelling nog niet ontvangen heeft (terwijl de verwachte levertijd 24 uur was), kunt u contact met ons opnemen per e-mail of telefoon. Wij zullen dan zo snel mogelijk uitzoeken wat de reden is van de vertraagde levering en zo nodig actie ondernemen om u alsnog het product te leveren.

 

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Zweedsefakkelonline.nl houdt het graag eenvoudig. U betaalt géén verzendkosten bij een bestelling boven de € 50,-. Voor alle overige bestellingen binnen Nederland betaalt u slechts € 4,95 per bestelling. De tarieven voor bestellingen naar het buitenland vindt u hier.

 

LEVEREN JULLIE OOK AAN BEDRIJVEN?

Ja, Zweedsefakkelonline.nl levert zowel aan particulieren als aan zakelijke klanten. Voor grote afnemers hanteren wij vaak speciale tarieven. U heeft bij elk product de mogelijkheid om een offerte aan te vragen. Wij zullen u dan zo snel mogelijk informeren over de prijs. Zweedsefakkelonline.nl levert bijvoorbeeld regelmatig vuurkorven ten behoeve van kerstpakketten.

 

GEVEN JULLIE KORTING WANNEER IK BESLUIT MEERDERE ARTIKELEN AF TE NEMEN?

Voor grote afnemers hanteren wij vaak gereduceerde tarieven. U kunt voor elk product een offerte aanvragen wanneer u van plan bent minimaal vijf stuks af te nemen. Wij zullen u dan zo snel mogelijk informeren over de prijs.

 

IK BEN OP ZOEK NAAR EEN BEPAALD ARTIKEL DAT NIET TE VINDEN IS IN DE WEBWINKEL. KUNNEN JULLIE DAT ARTIKEL VOOR MIJ BESTELLEN?

Mocht u interesse hebben in een artikel dat niet in onze webwinkel te vinden is, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij zullen dan op zoek gaan naar het desbetreffende artikel en u de prijs en levertijd laten weten. Het is ook mogelijk dat wij wel een vergelijkbaar alternatief in onze webwinkel kunnen aanbieden.

 

ZIJN DE GETOONDE PRIJZEN INCLUSIEF BTW?

Ja, wettelijk zijn wij verplicht u de prijs inclusief BTW te laten zien. Op het besteloverzicht en in uw orderbevestiging kunt u daarnaast het bedrag exclusief BTW en het totale BTW-bedrag zien. Deze gegevens zijn vooral handig voor zakelijke klanten.

 

HOE KAN IK BETALEN?

Zweedsefakkelonline.nl biedt u verschillende manieren van betalen: iDeal, MisterCash, Visa, MasterCard, Paypal, onder rembours, bij vooruitbetaling of zelfs achteraf met Afterpay. Hier leest u meer over onze betaalmogelijkheden.

 

HOE KAN IK EEN GEPLAATSTE BESTELLING ANNULEREN?

Een bestelling kan geannuleerd of gewijzigd worden zolang deze nog niet is overgedragen aan DHL. U dient zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om de wijziging of annulering door te geven. Meer over het annuleren of wijzigen van bestellingen leest u hier

 

IK WIL EEN ARTIKEL RETOURNEREN. WAT MOET IK DOEN?

Het kan voorkomen dat u na ontvangst van uw bestelling besluit het artikel toch niet te willen kopen. U heeft dan de mogelijkheid om binnen 14 dagen een of meerdere artikelen te retourneren. Voor het retourneren van goederen gelden enkele voorwaarden. Leest u daarom eerst de retourprocedure door alvorens u artikelen terugstuurt.

 

IK HEB EEN KLACHT. WAAR KAN IK TERECHT?

Uiteraard doen wij onze uiterste best u tevreden te stellen met onze producten en service. Mocht u onverhoopt niet naar volle tevredenheid geholpen zijn, dan kunt u uw klacht(en) per e-mail aan ons doorgeven. U klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.